26.5.09


Onte baixei, como case todos os días, co meu can ao río, esta vez seguín o camiño que vai da Pesqueira Vella, pola veira do río, ate o Ariño –a natureza está tan desbocada que achanta os camiños todos, dándolle a quen os transita aparencia de explorador. A cousa é que o canciño, que aínda non sabe ler, ao chegar preto da illa detivo a súa carreira aloucada levantando o nariz no aire como se alguén tirase del por un fío invisible, e parou, dubidou un instante e volveu parar. Cando cheguei onda el, miroume, e só entón comezou pouco a pouco a moverse e rebuscar entre as herbas que tiña diante. O que fora xa non estaba máis ficara prendido e fresco o seu cheiro nas herbas. Isto ven porque nunha conversa, o outro día, alguén confirmaba citando a non sei que científico que a memoria xenética existía. Moi ben. Miña nai di que non somos mais que soños que están por realizar, e o di tan seria que eu miro para a miña aboa e case sinto un pouco de odio, A miña aboa move o xesto un pouco e di que no, que un se fai segundo a vida vai vindo e dependendo da sorte moitas veces. A min moléstame pensar na pouca participación que como individuo me deixan nestas cuestións e rebélome. Hoxe por exemplo o corpo pedíame a berros que o deixara ficar na cama e non, leveino a traballar. E onte que desexaba coller a moto e non parar de comer quilómetros para acalmar o estómago -sempre a engulir distancia- tampouco o fixen. E nestes dias que a memoria xenética está a pedir que manteñamos distancias, como sempre fixemos, con respecto a Europa (vea-se o caso do avó Jonás), eu dígolle que non, que confío nos avións e nos trens rápidos e nas estradas e ate nos teléfonos móbiles e na net, en todo o que fai que as distancias se desintegren... Ou mellor... “Transito de pés descalços sobre pedras frías que vão construir memorias”...

1 comentario:

  1. Eu tamén ando nun nobelo, Condado, a botar contas, a pensar que se o boto ao pinto, pinto, gorgorinto, se viro un chisco á esquerda, que vai facendo tanta falta, ou se me deixo instalada nesta aparente recta que vai dereita ao abismo.

    Observo que dis "o meu can", hehehe! A túa irmá sabe disto? E o Bull non sei, pero a Lima lévao no sangue, ou nos xenes, ou no chip, vai ti saber estas tecnoloxías...

    Dior mío! Cando se lle acaban as pilas ao señor da imaxe?

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...