21.4.09

http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=2539741

10 comentarios:

  1. ¡FANTÁSTICO!. ¿Sabías que Cassius Clay grabó también Stand by me allá por los años sesenta?.
    Un beso.

    ResponderEliminar
  2. E agora entendes idiomas, Condado?
    (*_*)

    ResponderEliminar
  3. Cada vez son mellores os correctores, ainda que, por agora, prefiro as traductoras (^_^)

    ResponderEliminar
  4. Gostei muito do vídeo! Há linguagens que me parecem universais... :)

    Beijocas!

    ResponderEliminar
  5. Corre, vai ouvir esta de músicas.

    ResponderEliminar
  6. A música non coñece fronteiras... (^_^) Saúdos!

    ResponderEliminar
  7. Isto é bom demais para ser comentado...
    Segundo Hegel, quando se atingisse a sociedade ideal acabava-se a História;
    Com este maravilhoso trabalho, fiquei com a leve sensação que a Historia acabou mesmo, mas vai recomeçar de novo...agora sem nos ser necessário mais nada que não a música.

    ResponderEliminar
  8. Fogo, Condado! Con aquel maquinón e o superzoom que levabas esta madrugada e logo colocas a minha foto do caravel aquí?

    Póñanse a cuberto os comentaristas todos, que me estoupa o ego!

    (Hmm, cando a esmola é moita ata os santos desconfían, dixo a miña metade galega. Agora non vou durmir co cargo de conciencia do choio que temos pendente.)

    ResponderEliminar
  9. Me encantan las chicas inteligentes y las buenas fotos que dicen solas...

    ResponderEliminar
  10. Qué gozada, no lo había visto... pues me ha alegrado usted esta tarde, oiga :D

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...