2.3.09

sorrir coa verdade na boca

O mar não é tão fundo que me tire a vida Nem há tão larga rua que me leve a morte Sabe-me a boca ao sal da despedida Meu lenço de gaivota ao vento norte Meus lábios de água, meu limão de amor Meu corpo de pinhal à ventania Meu cedro à lua, minha acácia em flor Minha laranja a arder na noite fria..



Deixo que Lobo Antunes me somerxa de novo na melancolía da que non debín saír. Ao cabo, non é a terra culpable de quen a pisa, de quen a agrede ou de quen a erma... Falo por suposto de ecoloxía... Vou para dentro de min, espero que a inxesta endogámica de grandes talentos da terra non me impida traspasar o intestino, que a viaxe sexa rápida, en AVE mesmo e con mandilón e piruleta de galescola, ou que a carga do mausoleo de Fraga me axude a chegar ao fondo mais apresa, ou que me axude calquera outra paiasada de grande carga mediática das que tivemos que tragar estes anos en que nos tomaron por tontos... E voume, cantando unha do Mario Branco mentres escoito que nin dios vai dimitir...

Não cantes alegrias a fingir se alguma dor existira roer dentro da toca deixa a tristeza sair pois só se aprende a sorrir com a verdade na boca

4 comentarios:

  1. Sempre me espanto quando vejo galegos citando tugas...
    Excelente texto, companheiro.





    (...existir a roer dentro da toca)

    ResponderEliminar
  2. Se as penas nos inspiran así, Condado, quen quere alegrías? (Pobo triste que somos!)

    (Debias mandarlle aí ao Jonas unas fotografias de África para lle avivaren saudades.)

    ResponderEliminar
  3. DIgo eu tamén, que as penas inspirante. Aperta

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...