1.10.10

nunca he visto una vaca reír

... pero me huelen a pan de millo


12 comentarios:

  1. Tú no comes quesitos de la vaca que rie no? son triangulitos de queso de la leche de alguna chistosa.
    Te dan energía y evitan que te huela la carne a otras cosas.
    Por cierto haber si me leeis más que no se si lo haceis.

    ResponderEliminar
  2. Condado ¿estrenas nuevo formato blog?
    a vaca da miña infancia chamábase marela e a outra pinta e estaban no corte e nós viviamos enriba...

    ResponderEliminar
  3. Marela e pinta, todas tiñan o mesmo nome entón, cheiraba a pan de millo ou son recordos falsos que eu teño?

    ResponderEliminar
  4. cheiraba a pan de millo e de centeno, son recordos moi importantes na miña vida

    ResponderEliminar
  5. Moito falar de música e pouco de onde ven... Estou a sentir o inverno aquí en Palmeira, hai música de furacan

    ResponderEliminar
  6. Então, vejo bem que te esqueces da tua perdição pela posta mirandesa...?

    ResponderEliminar
  7. Pa nada! querido Jonas, é só que ando em mudanças dentais há meses, mas penso que nesta esta semana ou a próxima acompanharei o pão de milho cunha boa posta, em Arcos de Valdevez seguramente. Se quiseres aparecer, tás convidado, já sabes

    Va un abrazo

    ResponderEliminar
  8. As minhas lindas vaquinhas! E até estou por pensar que te abriu o apetite a minha foto, que essa vaca tua é mais de leite.

    (Ainda estamos assim com os dentes, e sobrevives?!)

    Pão de milho com nozes e uvas passas?

    ResponderEliminar
  9. Ni p, i, de lo que son vacas, esto es un buey irlandés, guapito, pero buey...

    ResponderEliminar
  10. Se non o enfocas por detrás... ou coma mínimo de lado, que é menos pecado. :P

    En fin, tamén se comía.

    ResponderEliminar
  11. Bom, eu já vi na embalagem de um queijo. Uma vaca a rir, note-se!

    Mas francamente não estava a perceber o que é que a vaca que não ri tinha a ver com o pão de milho, foi necessário ler os comentários... E então desejo as melhoras dos teus dentes e que dentro em breve "ataques" a tal posta mirandesa, de que já tens saudades! :)

    ResponderEliminar
  12. Te he contado alguna vez el chiste de la vaca que llama por telefono a altas horas de la madrugada? recuérdamelo, esa vaca huele a cubata.

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...