19.3.09

que nunca deixes de escribirme




Perde coidado, non teñas medo de mentirme, non é xa tempo de procurar amarre firme a este carocho sen alento... Pero non deixes de escribirme, que hei de falar pola túa boca se te leo e hei de sentir riba da pel o que escribistes... A miña pel / O teu papel Comezarei así o filme que estou por rematar... Escríbeme, mándame ramos de palabras, de secretas palabras non faladas, de sílabas sonoras e mascadas, de intransitados verbos inventados... Escríbeme con palabras bonitas e raras, con palabras perdidas, palabras somerxidas, censuradas... Escribe de vagar, con palabras ben ditas e malditas... Escríbeme se queres, para xogar as achantadas polo que si ou que non que diga, cóntame contos non contados prendendo os ollos ca túa chama... Perde coidado, quen cose a vida con hiliños xa non precisa de máis nada, tan só que escribas, que me escribas, que nunca deixes de escribirme...

9 comentarios:

  1. Tocouche de garda, ou? Quería eu un choio deses para escribir así...

    ResponderEliminar
  2. Fantástico! Poético, também! As silenciosas, mas gritantes, palavras da escrita... :)*

    Beijocas!

    ResponderEliminar
  3. A minha pele, o teu papel.
    Quando ainda se escrevia com 'penas', aquelas de molhar na tinta,e tampouco havia filme para mostrar, alguém disse:
    Tudo de tua pena/se faz pele minha...
    Com os tempos, lá veio outro alguém e disse...
    I've got you under my skin:
    Tudo milagres das freguesias do amor, da pele e das penas ...
    Remata lá esse filme, e por favor, deixa-nos apreciá-lo!

    ResponderEliminar
  4. Exqusito texto.








    (A veces se me antoja escribir con tinta invisible)
    Un beso.

    ResponderEliminar
  5. No se me ocurre una petición más bonita.


    Mua.

    ResponderEliminar
  6. Adivina quienes son Escarabajo y Escararriba. Vete a unpardenarices.blogspot.com y lo comprenderás

    ResponderEliminar
  7. Estará na escrita a solución? Saúdos

    ResponderEliminar
  8. Bueno, nin todos escribiron pero todos lérono. Abrazos, como ramos tamén, e iso, non deixar de escribir...

    ResponderEliminar
  9. pois por min que non sexa, escribo as veces hasta por vicio....

    saudos...
    fermoso blog este que rexentas

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...