27.10.08

puzzle

Chegaron 28.000 ducumentos dende a Cruz Vermella de Suiza. Son de cando o golpe de estado contra a república -o que produxo a guerra civil en España. Virán máis. Aos poucos vamos recompoñendo o pasado. Entendéndonos. A miña aboa espera vivir para poder atoparse entre esas fotos. A min pásame o mesmo. Véxome entre todo o publicado, en cada fotografía, son o fotógrafo e a foto, entregado, sendo parte, participando… nunca entenderei aos tertulianos da obxectividade… cecais a foto obxectiva é a tirada dende un avión… pero, dende que avión?… Cando falan de obxectividade me recordan aos que presumen de ser apolíticos no meu país… Todos votan á dereita, claro, e ademáis, de paso, enmerdan, obxectivamente, á política, ao contrapoñela á súa actitude, "tan honesta"… País!… Recordo facer puzzles de cen, mil, cinco mil e o último que fixeron dous amigos para apaciguar tamén seu tempo e curarse dunha perda moi especial: 30.000 pezas… Non sei se daremos feito…

4 comentarios:

  1. Dispor das pezas é esencial para empezar a recompor o quebracabezas; parte do traballo, logo, xa está feito. Agora é só querer, en todos os sentidos.

    ResponderEliminar
  2. O puzzle vai-se fazendo, aos poucos, por mais que a memória de muitos esteja estropiada!

    Haja gente a ter vontade de juntar todas as peças do puzzle, que nada se perde! Demora? Paciência! Pode não sair tão claro como uma foto tirada ontem, eventualmente ostentar umas sombras, mas sempre é melhor do que tentar esconder o passado debaixo de um qualquer pedregulho.

    E, convenhamos, não me parece que nenhum dos oponentes se possa orgulhar das suas façanhas durante a Guerra Civil. Mas a História nunca deve ser apagada... que só prejudica o conhecimento das gerações vindouras!

    Jinho!

    ResponderEliminar
  3. Mais xa ves que non se quere Sun, non se quere...

    Convenhamos pois, Teté, mas que no nos tomem por tontos...

    ResponderEliminar
  4. hola! como anda todo por ahí?
    aquí tomo marcha viento en popa a toda vela. esperando al fin de semana. bueno, recuerdos de todos, vale? adiosss

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...