2.10.08

apostatár

O tribunal supremo deulle a razón á iglesia católica, e non aos que estabamos coa teima de apostatár, porque os datos do bautismo "son una pura acumulación que comporta una difícil búsqueda, acceso e identificación". Penso que ten razón o tribunal... Borrarnos de que? Anotámosnos?... O que non teño tan claro é se estes datos valenlle á iglésia católica para algo... Dende hoxe: INDIFERENCIA... Aínda que poderiamos facelo a japonesa e anotarnos en todas as relixións, partidos políticos, clubes de futbol, sindicatos... e que foran eles quen cruzasen os datos...

10 comentarios:

  1. Bom, pessoalmente creio perceber porque é que a Igreja não deixa que alguém renegue a sua religião. Primeiro que depois desse casal, viriam outros e mais outros, em Espanha, Portugal, França, por esses países que tendo tradição de católicos, cada vez têm menos praticantes...

    E isso não lhes deve convir muito (como grupo de pressão), para além de ser possível que apagar os dados de baptismo de todos os baptizados que o pretendessem, deve ser mesmo uma tarefa burocrática, longa e complicada!

    Jinho, Condado!

    ResponderEliminar
  2. Ben, mas quén pode tirar datos de fidelidade dun listado feito cando a persoa tiña un mes de vida?...

    ResponderEliminar
  3. É só porque reciben diñeiro por cada corpo que teñen apuntado na lista, Condado. Ou que pensabas? Que era só por acumular nomes?

    ResponderEliminar
  4. Non é certo de todo, eso é o que o tribunal pon en dúbida..."un mero listado"... Outra cousa é que o goberno do estado lle faga caso a semellante estatística,...

    ResponderEliminar
  5. Fanlle caso, fanlle. As cifras válenlle de moito a eses voitres. Unha experiencia (próxima, non propia, tiven a sorte de que meus pais non cedesen á presión das abuelas para bautizárennos): é como coas compañías de móbil, hai que dicir que marchas para a competencia (que o tema de apostatar é porque te queres facer budista, ou adorar a Satán ou así), e daquela vai.

    ResponderEliminar
  6. Ben, se hai que facerse doutro clube para deixar este... paso Lúa, aínda que vaia...

    ResponderEliminar
  7. Non hai que facerse, con dicilo xa abonda, penso (non creo que despois anden a controlar se facemos o Ramadán ou non :D). Miña nai necesitou a axuda dun teólogo e tres anos para conseguir convencelos de que non tiña fe ningunha. En cambio, sei doutras persoas para quen o proceso foi rapidísimo. Tarde ou cedo terán que darse de conta de que somos moit@s os que renegamos... O caso é tentalo.

    ResponderEliminar
  8. El argumento debería ser irrebatible: ¿Cómo se puede tener en cuenta lo que se "decide" a los poquitos meses de vida? Pero.
    Es algo que voy a encarar, lo vengo pensando desde hace ya bastante. A ver con qué me encuentro acá.
    Y respecto a tu escrito y a los comentarios, me parecen todas formas válidas: el humor, la noción de cómo es aprovechado (un bautizado, unos pesos del estado), la corriente de voces que habla de borrarse y hasta la indiferencia (en mi caso por ratos, porque en muy seguido la iglesia me da rabia, o risa, como pasa con el tránsito, que si uno le diera bola a todas las desidias de los que manejan enloquecería, o tendría más canas, y ya es mucho decir).
    Unos saludos!

    ResponderEliminar
  9. E que eu non renego Lúa, non teño que renegar de un lugar onde non estou... Como se me dicen (e isto pasou) que son afiliado do PP e que teño que ir a borrarme. Que lles dean...

    Berlanga, por esa orilla no sé como andan estas cosas, aúnque supongo que un poco peor. Creo que la discusión seria está en si el estado es laico de verdad o no, cosa que todavía no se da por aquí ni por ahí. Eso es lo que deberíamos pedir a los dirigentes que votamos...

    ResponderEliminar
  10. Sí, por acá se ponen como locos si al Estado se le ocurre enseñar educación sexual en las escuelas o si reparten anticonceptivos en los hospitales. La prensa más reaccionaria -la más tradicional- les hace eco todo el tiempo. Hoy la iglesia es, claramente, oposición. Kirchner se llevó muy a las patadas con ellos, sobre todo por arremeter muy frontalmente contra algunos curas pro militares que estuvieron durante la dictadura y la extrañan. Cristina FK, su esposa, es más conciliadora. Hay mucho católico por acá, aunque están perdiendo cupo en manos de evangelistas y otras yerbas. Están en lento retroceso, aunque todavía tienen muchísimo peso, por supuesto. Y son, sobre todo, opositores a los Kirchner porque ambos se resisten a besuquearles los anillos con toda la pompa que esta gente requiere.
    En cuanto a lo laico, un detalle que resulta significativo. El 25 de mayo, día fundacional, la presidenta decidió salirse de lo habitual y eligió, en lugar del tradicional tedeum en la catedral de plaza de mayo, conmemorarlo en otra provincia y ante religiosos de distintos credos: ¡blasfemos! ¡Se pusieron como locos! Seguro que lo anotaron por si vuelve la inquisición.

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...