17.8.08

Hoxe lín o periódico... os rusos de vacacións pola Georgia... a capital do mundo chámase Beijing e dan medallas... Zapatero recordalles aos cataláns que isto non é unha república... magoa... e non di nada da miña volta ao traballo... este luns... os diarios teñen a información moi pouco persoalizada... e non sei porqué se collen vacacións para despois coller non-vacacións... non gosto das ondas... arriba, abaixo... poderían deixar que eu ficara eiquí, nesta plaza de Ponte de Lima, con este café tan bo... vou pechar os ollos agora...

6 comentarios:

  1. A iso vas ao traballo? A durmir? Mais valera que quedases na casa, logo, que aforrabas. Claro que terías que mercar o xornal, pero sempre o podes ler na rede.

    ResponderEliminar
  2. Hehehehe, ponhem-nos o mel nos lábios, nom é?
    E afinal em que quedou o diálogo das fotos? incógnita?

    ResponderEliminar
  3. Iso dicía eu Sun, que quedase na casa... pero non me fan caso

    Qb. As fotos están ben así, as nubes, o chan, para que amosar o resto?... Pero houbera xurado que era en Vilanova e ao chegar comprobei que a porta verde estaba moito máis vella... e a pesar das miñas dotes para o photosoph, non daba...

    ResponderEliminar
  4. As fotos estám perfeitas, tés razom ;)

    ResponderEliminar
  5. Ah, 'tá bem! Para política já me basta a portuguesa, rssss...

    (gostei mais das fotos do post anterior...)

    ResponderEliminar
  6. Na África tamén se fai noite...(seguimos coa política ás costas)

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...