19.5.08

tirarse ao monte




Non fun en moto porque tiña que vir carregado. De tanto darlle estaban a crescer telarañas de máis na bodega. Dous días na montaña deixan claras dúas cousas: unha teño que atopar casa dunha vez, e dous non pequeno-almorzar máis de hotel en Portugal, o café é intragable, saio sempre cabreado ata o café máis perto do hotel blasfemando contra a infamia da potada asquerosa que dan no país de mellor café do mundo. Estou pensando en facer un blog de protesta. O demáis todo ben, o Montesinho sempre limpa os ollos por unha boa tempada, o tinto que traio está de vicio e a viaxe estupenda. Lavei a boca cun condado pouco antes de chegar a casa para irme afacendo ao clima e demáis e por pouco regreso outra vez á montaña, Cans estaba inzado de coches e xente por todas partes, menos mal que repetaron o meu bar, debía haber bodorrio de algún famoso da zona.

1 comentario:

  1. A min pásame igual co café. Do lado de cá dou por suposto que me van pór veleno na cunca, por iso doulle cen puntos ao que sae da norma. Mais do de lado de lá, ao que me pon veleno, póñolle cruz e cuspo à porta, porque insultan o resto.

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...