8.12.08

Alberto Mvundi

João Afonso e Alberto 

Chámame Alberto desde Cádiz. Pregúntame un a un por toda a familia e os amigos, como bo africano. Tudo ok, sempre está tudo ok, responde cando eu lle devolvo o saúdo. Vamos tirando... Nós como Angola, vamos tirando irmão... é, sim irmão, é así a vida. Unha noite despois de cear regaloume una canción. Non é a mellor canción que escoitei na miña vida, pero emocioneime: Akuetué, que significa todos xuntos. O tempo deu unhas cantas voltas ao redor noso aquela noite. Alberto Mvundi non ten a sorte sempre de cara pero vive do seu traballo, de cantar, de compoñer... Hai un ano gravou un disco precioso que distribúe a través dos amigos... A quen lle interese: mardaman@gmail.com y se lo envío... 10 euros...

3 comentarios:

  1. Altamente, irmão!

    (Que lindo está isto de verde.)

    (O :) da cançom era porque me gostara muito).

    ResponderEliminar
  2. Vaia QB, por fin pulsaches o interruptor... Altamente, sim, xa vexo que coñeces a Alberto, quen non?...

    ResponderEliminar
  3. Não é muito o meu género de música, mas admiro sempre quem vai à luta para viver fazendo o que gosta e para dar a conhecer outros ritmos menos em voga!

    Jinhos!

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...