13.3.08

Flor non chinesa para sun iou miou

4 comentarios:

  1. Dá xenio este blog cambiante. Mal de nós o día que teñamos paraxe: paixón con ou sen flor era o que a min me facía falla.

    ResponderEliminar
  2. Non é culpa do blog senón do blogueiro que non se entera de todo. Pero non te queixes, onte logrei contestar co meu nome e... ¡¡A miña foto!!!... Para min todo son novedades...
    A foto era para contestar unha entrada túa de non sei que día... Todo se andará.
    ¿Pódense enviar fotos na contestación?

    ResponderEliminar
  3. Creo que non. Só a que te identifica, ou sexa, a da barca encallada en terra.
    Macho, que ben escribes sen que eu te corrixa os textos. Que pasa? Antes cometías erros a mala hostia para me entreter a cabeza? (Algún erro hai, pero, vamos, pecata minuta).

    ResponderEliminar
  4. Como os nenos: papá colle máis diñeiro do caixeiro automático

    ResponderEliminar

                       De mi Banco de...              Para que no me olvi...              De Pancho Salmerón           ...